vrijdag 30 januari 2015

Mijn collectie Victoria's Secret bodymists ♡

Heeei,

Ik heb inmiddels 5 superlekkere Victoria's Secret bodymists, en ik wilde hier graag een artikel over maken.
Het valt op dat er op veel blogs vaker producten van Victoria's Secret voorbij komen, dat komt denk ik omdat ze tegenwoordig vaak te koop zijn in ons eigen landje zonder naar Schiphol te hoeven.
Dit maakt mij natuurlijk ook supervrolijk!


Ik spray ze overal! als parfum/bodymist, op mijn kamer en kussens, in mijn haar (whoops dat is niet heel goed volgensmij) op mijn kleding noem maar op! ze zijn zo lekker!
Een bodymist is gewoon een soort parfum maar veel minder sterk dan eau de parfum en eau de toilette, maar ruikt net zo lang.

Ze staan vooral bekend om hun zoete verleidelijke geuren, en de superleuke flacons!

Ik heb er dus in een tijdje 5 weten te bemachtigen, er is niet zo heel makkelijk aan te komen, maar soms hebben ze bij Kruidvat of Etos een actie. ik zal vast zeggen:  2 komen er van Kruidvat, 2 van de Victoria's Secret winkel op Schiphol en 1 van Etos.


 Pure Seduction
Hij ruikt volgens de verpakking  naar 'red plum & freesia' ( rode pruim en fresia)
Dit is echt een hele zoete geur, de zoetste die ik heb
Ik vind het een warme sensuele geur, waarin ook een bloemige geur naar voren komt.







Love Spell
Hij ruikt volgens de verpakking naar 'cherry blossom & peach'  ( kersenbloesem en perzik)
Ik ruik vooral de perzik erin terug, ik houd echt ven perzik geur!
Deze geur is volgensmij wel een van de bekendste, en ik snap wel waarom.
De geur is superlekker fris en bloemig. superlekker!
Het enige wat ik een beetje gek vind is de kleur van de fles, hij is paars, terwijl alle flessen wel bij de geur passen vind ik dat hier eigenlijk helemaal niet.
Maarja, paars of niet, hij is heerlijk!


Amber Romance
hij ruikt volgens de verpakking naar 'amber & crème anglaise' ( amber & ..) volgensmij is het een soort toetje?
Ik vind deze wat minder zoet, en wat zwaarder.
Ik vind deze geur erg moeilijk te omschrijven, maar echt heel erg lekker.
Dit is mijn favoriet om op mijn kussen te sprayen voor het slapen.






Forever pink
Hij ruikt volgens de verpakking naar 'Pink tuberose & pear' ( roze roos en peer)
Hij ruikt heel fris, fruitig en een beetje zoet.
De peer komt goed naar voren.
Dit is eigenlijk ook een favoriet, ook omdat ik deze van mijn vriend heb gekregen :)
Hier is ookal het meeste uit ookal ben ik er heel zuinig mee.
Ik vind deze de lekkerste voor in de zomer.



Secret Charm
Hij ruikt volgens de verpakking naar 'honeysuckle & jasmine' ( kamperfoelie en jasmijn)
Dit was mijn aller eerste bodymist van Victoria's Secret.
Ook deze geur doet me heel erg denken aan iets maar ik kan niet goed uitleggen wat, zowiezo wel jasmijn, maar er zit nog iets anders in wat ik niet kan plaatsen.
Deze is ook zoet, fris en ergens een beetje kruidig.. heel moeilijk te benoemen.
Als ik deze draag heb ik steeds herinneringen aan een bepaalde vakantie.


Dit waren ze, er zijn volgensmij rond de 25 bodymists, ik ben dus zeker van plan er nog meer te 'sparen'
Ik ben in ieder geval al blij met deze 5 in mijn stash omdat ze allemaal heel verschillend zijn.

Mijn top 3 is:
1. Forever Pink
2. Secret Charm
Tussen die 2 kan ik eigenlijk niet kiezen ;)
3. Amber Romance
Zoals op de bovenste foto ook te zien is aan hoeveel er uit de eerste 2 is in vergelijking met de rest.



Ik hoop dat jullie dit artikel een beetje leuk vonden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten