zondag 1 februari 2015

10 zwarte musthaves die niet mogen ontbreken in je kast ♡

Heei allemaal,

Ik vond het leuk om weer eens een keer een fashion gerelateerd artikel te maken,
dus ik ga jullie vandaag 10 zwarte dingen vertellen die niet mogen ontbreken in je kast :)




1. Schoenen
Nummer een is natuurlijk schoenen, zonder zwarte schoenen zou ik niet weten hoe ik bij sommige outfits ooit een kleur schoenen zou kunnen vinden.. laarsjes, slippers, sneakers, hakken.. ik heb het allemaal in zwart.
Mijn favoriet zijn de zwarte biker boots!

2. Black denim
Ook een zwarte jeans kan natuurlijk niet ontbreken!
Alles kun je hierop dragen, ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten.
Ik heb er minstens 3.

3. Little black dress
Ook deze kan natuurlijk niet ontbreken in deze lijst.
Iedereen heeft er waarschijnlijk wel een: strapless, korte mouwen, lange mauwen, met een LBD in je kast kun je alle kanten op! chique met een jasje en ketting, stoer met biker boots en sieraden met studs.
Hiermee zit je op een feestje altijd goed!

4. Zwarte blazer
Om nog even in de kledingkast te blijven, een zwarte blazer is ook een must.
Over een jurk/topje die op dat moment toch wat te koud is, of gewoon op een spijkerbroek.
Ook handig voor nettere gelegenheden.

5.  Zwarte sportbroek
Ik houd echt van een yogabroek/hardloopbroek! zo fijn zitten die! en het is superleuk om dan uit te pakken met een super gave fel gekleurde sporttop.

6. Tassen
Iedereen heeft vast wel een zwarte tas. Ik heb bijvoorbeeld een zwarte sporttas, en nog een zwarte Michael Kors handtas.
Mijn tip: investeer in een mooie sterke zwarte tas als je hem superveel gebruikt!
Een zwarte tas matcht bij elke outfit.

7. Leren jasje
Wat zou een lijst met zwarte musthaves zijn zonder leren jackje? Vooral in de herfst en lente ben ik daar heel erg blij mee.
Ik heb een witte, bruine en zwarte, en de zware draag ik het meest.
Ook gewoon als kledingstuk is het leuk!

8. Sieraden
Je hebt misschien wel wat statement kettingen of oorbellen die je hooguit 4 keer hebt gedragen omdat ze nergens bij staan.. maar een zwarte past overal bij! ook oorbellen en armbanden kun  je het beste in zwart nemen ( of zilver en goud natuurlijk) De kans is dan het grootst dat je het vaker draagt.

9. Ondergoed
Jazeker, ook zit is echt een must.
Je kent het vast wel, zwarte kleding en dan opeens een roze bandje ofzo..
Om dat te voorkomen is het handig om ook gewoon een basic zwarte te hebben

10. makeup
Alweer de laatste in de lijst, deze heeft niets met kleding te maken, maar toch wilde ik hem erbij zetten.
Vooral een goede zwarte eyeliner is zeker geen overbodige luxe.
Ook een zwarte nagellak vind ik echt heel chique en classy staan!

Welke hebben jullie allemaal in de kast hangen?

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten