maandag 2 februari 2015

Nieuw design ♡

Heei Lieverds,

Ik was vandaag een dagje thuis vanwege dat ik door alle gladheid ben uitgegleden vanmorgen, daarbij ben ik op mijn hoofd en been gevallen en kan ik nu dus bijna niet lopen.. toppie..

Maar ik had dus wel veel tijd omdat ik niet echt 'ziek' was, en toen bedacht ik me opeens dat ik eigenlijk al best lang een ander design op mijn blog wilde.
Dat roze was leuk hoor, maar het werd me iets te girly, daarbij vind ik wit professioneler staan.
And i'm sorry, het roze is toch nog wel ergens gebleven zoals je kunt zien. Ik kon het niet laten ;)
Ik vind roze en grijs gewoon zo'n mooie combi!

Er is nog iets wat me nog niet helemaal lekker zit in dit design.. maar ik zie nog niet meteen wat..
Ik vind het in ieder geval een stuk overzichtelijker en minder roze.
O en nog wat, ik heb ingesteld dat je niet meer mijn hele artikel ziet, je moet dus voortaan even op 'meer lezen' klikken.

voor nu ben ik er in ieder geval blij mee

Liefss,
Isa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten