zondag 18 januari 2015

Maybelline Babylips Dr. rescue ♡

Heey,

Ik ben echt super fan van Maybelline babylips.
Eerst de gewone lijn, daarna de Electro lijn, en nu heb ik er 2 van de Dr. rescue lijn aan mijn collectie toegevoegd.



 
Het is een aparte formule op de andere babylips, hij zou je lippen dus echt  'redden' .
Er zit eucalyptus in als genezend ingrediënt.
Hij zou 12 uur lang hydrateren.

Ze zijn verkrijgbaar in 6 kleuren, ik nam er 2 mee, een licht roze en een transparante.
( pink me up en too cool)
Ze ruiken allemaal hetzelfde, naar menthol.

De verpakking zegt:
'' na 1 minuut zijn de lippen soepeler en intens gehydrateerd, na 1 dag voelen de lippen zachter aan, na 1 week zijn de lippen gerevitaliseerd ''

Dat klopt echt! mijn lippen zijn superzacht! het is een hele vette substantie, dat is erg fijn!
De geur doet me echt denken aan van die hoestsnoepjes, opzich wel lekker.


 

Ik vind de roze kleur eigenlijk hetzelfde als pink punch van de normale lijn, alleen dan wat lichter, links is roze, rechts is tranparant.

Uiteindelijk kom je wel tot het resultaat waarvoor het bedoeld is, maar ik vind het niks speciaals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten