donderdag 26 februari 2015

Essence | Easy to use eyeliner pen & lash princess mascara ♡

Heeiheei,

Ook onze Kruidvat heeft nu het nieuwe assortiment van Essence, en ik wilde deze 2 het eerst proberen,
De eyeliner zag er veel belovend uit, en de mascara vond ik in de eerste versie al fijn, dus ik was heel benieuwd.
Hier mijn review.

Ik begin met de mascara.
Het is een nieuwe versie bij de roze variant die al bestond, ook deze huls is weer heel schattig en dit keer met mint groen.

Het borsteltje is wel anders, hij loopt van wat dikker naar wat smaller en heeft korte 'haartjes'
Hij zou een false lash effect moeten hebben, nou dat heeft hij zeker!
Hij geeft heel veel lengte!
Hij geeft niet veel volume en separeert je wimpers ook niet echt, bij een tweede laagje is het wel echt even oppassen voor spinnenpoten effect.
Verder is hij gewoon heel zwart.

Ik vind hem echt heel fijn! hiervoor gebruikte ik 3 verschillende mascara's om hetzelfde effect te krijgen.


Als je een mascara zoekt voor lange wimpers met een vals wimper effect is dit de mascara voor jou!
Ik vind hem in ieder geval het kopen waard!

Nu de eyeliner, ik was hier razend benieuwd naar nadat ik de review van Vera Camilla had gelezen.
Helaas viel hij mij wat tegen..
De eyeliner ziet er superleuk uit! zwart met roze letters, een mooie glanzende verpakking ( hierdoor wat lastig op de foto te krijgen)

Het puntje ziet er ook erg goed uit! het is een puntje met hele dunne haartjes, geen vilten puntje dus.
Tot hier dus allemaal positief, maar bij het swatchen ging het mis, hij was helemaal niet zwart en ik moest vaak over mijn hand heengaan voordat ik een goed lijntje had, ik betwijfel of dit aan de eyeliner ligt of dat ik gewoon een verkeerde had toevallig.

                     

Hij heet ' easy to use'  en dat klopt wel! hij is super voor mensen die beginnen met eyeliner, en je kunt er echt een heel dun lijntje mee zetten. als dit je bedoeling is is hij geweldig, maar bijvoorbeeld met het maken van een wing had ik veel moeite, Ik moest vaak eroverheen gaan voordat het echt mooi zwart was, dit maakt het niet veel mooier.
Ik denk dat ik nog even moet wennen aan het puntje.

Hier zie je het effect van de mascara en eyeliner samen.


Als ik een mooie dunne lijn wil pak ik zeker deze, maar als ik een wing wil houd ik het denk ik even bij vloeibare eyeliner.

De eyeliner en mascara zijn beide te koop bij Kruidvat.
De mascara kost 3,39 en de eyeliner 2,89

Ik hoop dat jullie iets gehad hebben aan mijn review,
je kan de komende tijd denk ik nog meer Essence en Catrice  producten voorbij zien komen, ik wil namelijk nog veel meer testen van het nieuwe assortiment :)

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten