maandag 2 maart 2015

Favorieten van het moment ♡


Heeheei,
Ik laat in dit artikel mijn favorieten beauty en verzorgingsproducten van het moment zien.
Deze dingen konden de afgelopen tijd niet ontbreken voor mij.


Mijn eerste favoriet is iets wat ik al best lang heb staan en nu weer helemaal herontdekt heb.
Deze Victoria's Secret bodylotion van de midnight exotics lijn gebruik ik op het moment erg veel.
Vooral de geur vind ik heerlijk! ik ben namelijk de laatste tijd gek op Jasmijn geur.
Verder maakt hij je huid lekker zacht.
Na het douchen pak ik hem elke keer.
 

Mijn 2e favoriet is deze micellair water, deze kon zeker niet ontbreken!
Ik ben hier helemaal weg van, zoals je ook al kon lezen in een eerdere review.
zo handig en snel!
mijn eerste fles is inmiddels bijna op en er komt zeker een tweede.
Ik ben helemaal fan.

Deze lipbutter van de Body Shop is mijn nieuwe favoriet op het gebied van lipverzorging!
Hier komt nog een review van, maar ik vind m geweldig.
Mijn lippen zijn zo zacht, en de geur is wederom super lekker!
 

Een makeup favoriet is echtwel deze mascara.
Mijn wimpers krijgen echt het 'false lash effect' wat de mascara beloofd!
Toppie :)

De bodymists.. die konden ook niet ontbreken.
Ook hier ben ik ontzettend fan van! Ik heb er inmiddels een stuk of 10, maar deze 2 zijn mijn favorieten.
Aqua Kiss en Sheer love, ze zijn beide lekker fris en luchtig.
 

Mijn laatste favoriet is er een op het gebied van haar,
deze conditioner van Aussie is speciaal voor als je beschadigd haar hebt door de hitte van je stijl/krultang of de föhn.
Voor mij werkt het echt, je laat het 3 minuten intrekken en dan spoel je het uit.
Je haar word er ook nog lekker zacht van.
En die geur.. kauwgom, echt lekker!
 
 
Dit waren alweer mijn favorieten van het moment.
Wat is jullie favoriete beauty/verzorgings product op dit moment?
 
Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten