woensdag 4 maart 2015

The Body Shop | Lipbalms ♡

 
 
Haai girlss,

Ik kocht bij The Body Shop 3 lipbutters, je hebt ze misschien al kunnen zien in mijn shoplog.
Ik kocht er 3; honey mania, shea butter en coconut.

De potjes vind ik echt heel leuk, het zijn dezelfde als de bodybutters maar dan in het klein, echt cute :)

De textuur is boterig, ze smeren lekker en zijn niet te vet. Op je lippen is er niets van te zien op een klein glanslaagje na, en hij plakt niet.
De geuren zijn ook alledrie erg lekker! de coconut en shea spreken wel voor zich denk ik, maar de honeymania ruikt wat anders dan gewoon honing.. hij ruikt heel bloemig, je kan er wel honing in hetkennen.
Superlekker!

 

het effect is echt geweldig! ik gebruikte hiervoor babylips ( die blauwe) dat was het enige waar ik echt zachte lippen van kreeg, maar dit is nog veel beter! ik smeer het ook wel de hele dag, maar je lippen worden echt heel zacht! dat is toch wel het ding dat ik zoek in een lippenbalsem.

Ik vind ze dus echt heel fijn!
De geur is ook echt een pluspunt!

Ze kosten 5 euro per stuk
Te koop bij The Body Shop

Liefss
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten