woensdag 4 maart 2015

Essence | Make me brow ♡


Heei girlss,
Ik heb weer een nieuw dingetje van Essence wat ik wilde uitproberen, en daar schrijf ik dan natuurlijk een review over :)
Dit keer is het Make Me Brow, een gel mascara voor je wenkbrauwen.


Het is bedoeld voor kleur, vorm en het op zijn plek blijven van je wenkbrauwen.
Make Me Brow is er in 2 kleuren; browny brows en blondy brows.
Het schijnt een dupe te zijn van Benefit Gimme brow.

Lets test

Essence zegt;
3in1 - colour, fill & shape! coloured eyebrowgel with fibers for naturally fuller-looking brows.

Er zitten dus vezeltjes in zodat je wenkbrauwen voller lijken, dit klopt, die zie je ook goed zitten.
Het borsteltje is eigenlijk ene heel klein mascara borsteltje.



Het brengt opzich fijn aan, alleen het voelt wel een beetje pijnlijk.. het borsteltje is heel hard en scherp.
De kleur is voor mij prima, en hij is niet oranje, wat ik wel een beetje had verwacht eigenlijk.
Normaal draag ik altijd wenkbrauwpotlood, dit geeft een strak effect, ik vind dit mooier dan gewoon de haartjes een kleur geven, maar als je gewoon een beetje kleur en vorm wil en niet meteen een hele strakke lijn is dit een super optie.

Mijn wenkbrauwen zijn opzich gepigmenteerd van zichzelf, alleen de voorste stukjes helemaal niet.. heel gek is dit, daarom hoopte ik dat dat met deze mascara niet op zou vallen, wat ik dus zo fijn vind aan potlood.

Boven is voor, onder is na


Helaas had het bij mij niet zo heel veel effect zoals je kunt zien.
De voorste stukjes van mijn wenkbrauwen vind ik hiermee nogsteeds te licht, dus dat is jammer.

Als je dus alleen maat vorm en een beetje kleur wilt is hij super, als je echt strakke wenkbrauwen wil zou ik eerder gaan voor poeder of potlood.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten