vrijdag 6 maart 2015

Essence | sun club 2in1 Bronzing powder ♡





Heei ladies,

Weer een review van een product uit het nieuwe assortiment van Essence.
Dit keer nam ik een 2in1 bronzer en highliter mee.
Ik moet heel eerlijk zeggen.. ik heb nog nooit bronzer gebruikt :$
Ik durfde dat nooit zo goed, want als het niet lukt loop je er een beetje raar bij..
Maar ik ga het eens proberen met deze.

Ik nam een van de 2 kleuren mee, nummer 10  sunshine.
Bij de andere zat een roze blush in plaats van een highliter.
De bronzer is matt.

Ik vind het duo er erg mooi uitzien!
Ik weet niet of het helemaal handig is als je de bronzer en highliter apart wik gebruiken, maar dat maakt niet zoveel uit.

De pigmentatie is ook goed!
Links de bronzer, in het midden de highliter en rechts de bronzer en highliter samen.



Maar, kan je er ook goed mee shapen?
Jaazeker, hij is heel licht en niet heel gepigmenteerd op je gezicht, hier ben ik eigenlijk wel blij mee, omdat ik hier heel voorzichtig mee doe, ik wil niet voor gek lopen haha.

Je ziet het niet heel goed maar dit is het effect.

Het bronzer en highliter duo is te koop bij Kruidvat en kost 3,59

Liefs,
Isa



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten