donderdag 12 februari 2015

Essence | Like an unforgettable kiss Duo blush ♡


Heeei Girls,

Essence heeft speciaal voor Valentijn een limited editon uitgebracht; Like an unforgettable kiss
Ik heb op veel blogs de collectie al voorbij zien komen en toen ik moest werken lagen ze ook in onze Kruidvat.
Eigenlijk was het enige wat mij aansprak de duo blush, deze was er in 2 kleuren, een felle roze en een perzik kleurtje.
Ik nam alleen de perzik kleurige mee

De verpakking ziet er allereerst echt mega cute uit! hij doet me ook meteen denken aan de blushes van Too Faced maar dan kleiner.
Ik vind het er echt heel leuk uitzien.



In de collectie zitten zoals ik al zei 2 kleuren, 01nothing but lovestoned en 02 pink me.
Ik nam alleen nummer 2, de perzikkleurige, mee omdat ik weet dat dit mij beter staat en omdat ik dit wat natuurlijker vind.
Als je het leuke doosje openmaakt zie je 2 matte blushes die goed bij elkaar passen.
Ik dacht eerst dat de lichte een highliter was, maar dat was dus  niet zo, je kunt ze apart gebruiken en samen door met je blus kwast over beide kanten te gaan.
Ik heb nog even getest en de lichte kant zou eventueel wel als highliter kunnen.

De structuur is poederig en zacht, het pigment is niet heel erg goed..
Dit vind ik echt jammer! op de swatches valt het nog wel mee, maar op je gezicht is hij niet heel goed te zien, eigenlijk bijna niet.


Buiten dat het echt een eye-catcher is vind ik de pigmentatie wel een beetje tegenvallen.
 
De blush is tijdelijk te koop bij Kruidvat en kost 3,99

Liefss, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten