zaterdag 14 februari 2015

Valentines Day | Boyfriend tag ♡


Goedemorgen,

Het is vandaag 14 Februari, Valentijnsdag.
Dit vond ik wel een geschikte dag voor een boyfriend tag.

Ik ben nu precies een jaar en anderhalve maand samen met Milan.
Ik Stelde hem de vragen van de boyfriend tag, eens kijken hoe goed hij me kent.

Ik stel de vragen en Milan geeft antwoord over wat ik zou doen;
 
Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?
Milan: 24 kitchen
- Ja klopt haha, vooral  als ik me verveel, 's avonds kijk ik bijna geen tv

Noem iets wat ze niet lust
Milan: vis (zalm)
- jaa klopt ik vind dat echt niet lekker.

Jullie zijn uiteten, wat bestelt ze te drinken?
Milan: Water
- Klopt, ik lust geen drinken met prik.

Wat is haar schoenmaat?
Milan: 36/37
- Ja, meestal 36 en soms 37

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat zijn?
Milan: geurkaarsen denk ik
- Haha jazeker!

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon
Milan: da pasta gedoe
- Jaaa haha

Wat is haar favoriete ontbijt?
Milan: yoghurt
- Klopt, ik kan niet veel eten 'sochtends

Wat is haar favoriete sportteam?
Milan: Ajax
- Klopt  :)

Welke kleur hebben haar ogen?
Milan: blauw
- Jaa klopt

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Milan: Laten schrikken
- Haha inderdaad!

Waar is ze geboren?
Milan: Carolus ziekenhuis in Den Bosch
- Woow, jaa klopt precies

Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?
Milan:  Nougatine ijstaart
- Jaaa, Heaven!!

Wat zou ze uren kunnen doen?
Milan: bij mij zijn en bloggen
- Zeker!

Wat voor uniek talent heeft ze?
Milan: Ze kan geweldig goed dansen
- Ahw dat is lief!

Hoelang zijn jullie samen? ( zonder dat ik het gezegd heb haha)
Milan: 1 jaar en anderhalve maand
- Klopt! Sinds 28 December 2013

Dit was de boyfriend tag.
Fijne Valentijnsdag!!

Liefs,
Isa & Milan




Geen opmerkingen:

Een reactie posten