zondag 15 februari 2015

Sunday inspiration day #1 | Room Inspiration ♡

Heey Beauty's

Ik had een nieuw ideetje; Sunday inspiration day.
De bedoeling is dat ik op zondagen een artikel ga plaatsen wat inspiratie geeft voor iets doormiddel van fotos, plaatjes, filmpjes, quotes enzovoort.
( denk aan inspiratie voor je kamer, kadootjes, workouts, makeup looks,  kleding combinaties en nog veel meer)

Vanaf nu gaat dat dus ( misschien elke) zondag online komen.

Ik begin nummer #1 met Room inspiration




Ik verander zelf mijn kamer erg vaak, ik vind dat zo leuk!
Mijn inspiratie daarvoor haal ik vaak van Tumblr, WeHeartIt, Pinterest en welke.nl ( Soort Nederlandse versie van pinterest)

Ik houd zelf van drukke gezellige kamers, maar toch rustig door de muren in een kleur te hebben.
Ik heb zelf grijs met witte meubels en roze accenten.
( ik ga nog een keer een updated roomtour filmen want die van nu is alweer 'oud ' )

Ik ben helemaal gek op kaarsjes en lichtjes! Ook ben ik helemaal into de houten hartjes en stijgerhout trend.
En nog iets wat ik helemaal leuk vind is zo'n lange smalle plank waar je fotolijstjes op kunt zetten, Dit vind ik echt leuk met fotolijstjes met quotes erin.
genoeg gekletst, nu wat inpiratie, gebaseerd op wat ik erg leuk vind.

 











Liefs,
Isa

 








1 opmerking:

  1. Fijne inspiratie!! Die "Dance all night, sleep all day" kussens zijn zoo leuk! :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen