donderdag 19 februari 2015

Nieuwe jas ♡


Heey,

Ik heb een nieuwe jas en ik wilde daar graag een artikel over maken.
Het is zo'n groene lange jas, en hij is best wel dun, dus ik heb alvast een jas voor in het voorjaar.
Ik kocht hem in de sale bij H&M voor 10 euro!!

Ik ben er echt blij dat ik hem heb gepast, ik dacht namelijk altijd dat zulk soort jassen mij niet stonden, maar het is eigenlijk best leuk.
Dus ik ben er echt heel erg blij mee!












Hij is legergroen en ik vind dat echt een ontzettende mooie kleur!!
Hij staat superstoer met bikerboots, en hij matcht ook leuk met mijn zwarte Michael Kors tas.
Ik combineer hem hier met een bruine panter sjaal, maar hij is ook heel leuk met een bordeaux rode sjaal.
Er zitten ook van die touwtjes in je meer taille te geven.

Dit was een kort artikeltje, maar ik wilde hem gewoon even delen met jullie :)

  Liefs,
    Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten