zaterdag 28 maart 2015

Daily Makeup ♡

Heei,

Ik ben er weer, ik heb even een drukke week gehad en volgende week weer, daarna ga ik weer meer artikelen plaatsen, maar ik heb het eventjes druk.
Oke, ik werd dus best vaak gevraagd om een makeup routine, dat wilde ik eigenlijk niet, maar ik wil wel mijn dagelijkse vaste makeup laten zien.
Kijk snel verder als je hier benieuwd naar bent.


Ik begin mijn look met concealer, ik draag geen foundation.
Dit doe ik onder mijn oog en op mijn ooglid.
Ik gebruik die van Essence in kleur 10
 

Daarna teken ik mijn wenkbrauwen bij met een potloodje van Hema, kleur nummer 10,
en ik kam ze even door met een borsteltje.
 
 
Als ik dat gedaan heb ga ik mijn gezicht shapen met bronzer en highliter duo van Essence.
De kwast die ik gebruik is ook van Essence, eigenlijk bedoeld als blush kwast, maar hij is heel plat en schuin afgesneden, dus ik vind hem prima voor bronzer.
 
 
Ik gebruik 2 mascara's eerst de lash princess mascara van Essence, in de mintgroene kleur.
Daarover gebruik i nog Angels Lash van NYC.
Soms ga ik nog voor eyeliner, maar in mijn standaart look eigenlijk niet.
 
 
Als laatste gebruik ik een Maybelline Babylips Dr. Rescue om mijn lippen te verzorgen.
Als dat is ingetrokken gebruik ik iets op mijn lippen, dat wisselt vaak, maar op het moment is deze soft matt lipbalm van Hema een favoriet! Dit is kleur nummer 01
 
 
 
Niet zo heel veel dus, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
 
Liefs, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten