woensdag 1 april 2015

Lente op je laptop ♡

Heei meiden,

Als het lente word begint bij mij alles te kriebelen, nieuwe kleding, nieuwe interieur spulletjes, en niet te vergeten nieuwe frisse en vrolijke achtergronden voor mijn laptop en mobiel.
weg met de sneeuwvlokken en kerstlampjes, op naar de bloemetjes en ananassen :)
in dit artikel geef ik wat leuke voorbeelden voor inspiratie.


                

Van fruit krijg ik altijd een ontzettend lente/zomer gevoel! zo vrolijk, mooie kleuren.

               

Mode bladen met witte covers vind ik ook erg leuk en lente achtig, ik weet eigenlijk niet zo goed waarom haha.

              


Roze schattige bloemetjes, het eerste waar ik aan denk bij het woord lente.

              
 
Lekker vrolijke mode items vind ik op een achtergrond ook altijd leuk.

                


Misschien is dit nog een beetje vroeg, maar alvast denken aan stand kan geen kwaad toch:)


Ik hoop dat jullie het artikeltje leuk vonden, de plaatjes komen van http://weheartit.com/search/entries?utf8=%E2%9C%93&ac=0&query=spring&page=20&before=171302439

Liefs, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten