woensdag 11 maart 2015

NYC | Lipstick Pure Coral 450 ♡

Heeiheei,

Ik heb vandaag een review van een lipstick in een hele gave kleur!
Hij is van het merk NYC ( New York Color) en ik heb nog nooit een lipstick van dat merk geprobeerd.
Lets see!

Allereerst sprong deze kleur er meteen uit voor mij, ik was aan het werken en ik zag hem en dacht 'jij word de mijne'
En op mijn lippen vond ik de kleur nog veel mooier.
Het is nummer 450; Pure Coral.
Het is een koraal, donkerroze felle kleur.
Hij komt uit de ' Expert last lip color' lijn.



Wat betreft de huls vind ik hem niet zo leuk.. dit merk trok me nooit echt door de verpakkingen..
Ik ben niet zo'n fan van een doorzichtige dop, daardoor oogt het snel wat cheap.
Maar dat ben ik alweer helemaal vergeten als ik hem opdoe!

De lipstick is lekker romig en voelt zacht aan.
Hij droogt mijn lippen niet uit en blijft voor een budget lipstick best lang zitten.
Het is met aanbrengen wel even uitkijken dat je niet buiten de lijntjes gaat met deze felle kleur.
En die pigmentatie.. wauw!



Ik ben blij dat ik hem toch gekocht heb!
Ik ben helemaal weg van deze kleur!

Hij kost 3,29

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten