zondag 15 maart 2015

Personal update | School, Youtube ♡

Heeiheei,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een personal update artikel heb geschreven, en ik vond het wel weer eens tijd.

Ik begin met school, ik ben terug gaan lezen en ik heb  nog nooit iets verteld over school.. best gek want dit speelt een hele grote rol, ik zal even vanaf het begin beginnen dus.
Ik zit nu in 3 havo, dit is pas sinds kort, ik ben namelijk overgestapt een maandje of 2 geleden.
Dit kwam omdat het op vwo niet heel goed ging en ik zal niet lekker in mijn vel, ik werkte heel hard en had bijna geen vrije tijd enzo.. dus ben ik na 2 en een half jaar vwo uiteindelijk met heel veel gedoe overgestapt naar havo.
En nu voel ik me super! Ik hoef niet meer zo hard te werken, haal goede punten, heb meestal genoeg vrije tijd en ik heb een superleuke klas met hele lieve mensen!
De drukte komt in periodes nu in plaats van het hele jaar door, zo is het nu bijvoorbeeld wel wat drukker, maar ik kan het wel aan, wat op vwo niet zo was.
Ik heb het qua school dus eindelijk helemaal op een rijtje:)

Daarnaast staat er in de titel; youtube.
Dit komt omdat ik echt heel blij ben, ik keek namelijk gisteren en het bleek dat ik al over de 220 abonnees zit.. opeens!
Ondanks dat ik niet heel veel videos plaats, worden de videos die ik plaats echt heel goed bekeken, dit vind ik echt zo leuk!
Bedankt allemaal!
En morgen over een maand bestaat mijn blog alweer 1 jaar!


Dit was mijn update alweer, kort samengevat ben ik happy en heb ik alles goed op een rijtje!

Liefs
Isa

1 opmerking: