dinsdag 17 maart 2015

Essence | The pastels 03 I'm so fluffy ♡


Heei,
In het nieuwe assortiment van essence zitten de I♡TRENDS nagellakjes. 2 nieuwe lijnen; the pastels en the nudes.
Ik zag dit lakje en ik moest hem echt hebben!


Het is een mooie peachy koraal achtige kleur, hij doet me een beetje denken aan het pastel neons lakje van Claires.
Hij heet 03 i'm so fluffy, echt een supershattige naam!
Ik hou zo erg van deze kleur, lekker lente achtig.

qua dekking heeft hij aan 2 laagjes genoeg, hij lakt fijn en de lak komt er mooi egaal op.

Het lakje is oorspronkelijk een beetje mat, maar ik vind hem mooier met een glans, dus deed ik er een glanzende topcoat overheen.
De kleur valt net iets donkerder uit dan hij lijkt vind ik.

Ik weet nu al dat dit in het voorjaar zeker een van mijn favo lakjes gaat worden!

De lakjes kosten 1,89 per stuk.

 
 
 
 
Dit was even een kort artikeltje
 
Liefs,
Isa

2 opmerkingen: