donderdag 19 maart 2015

Yankee Candle | 3 nieuwe waxtarts ♡

 
Heei Girls

Ik kon het weer niet laten..  Ik heb er weer 3 gekocht.
Deze geuren kon ik niet weerstaan, benieuwd? lees dan verder.

In het artikeltje dat ik eerder schreef vertelde ik al iets over deze waxtarts http://blogbyisaa.blogspot.nl/2015/02/yankee-candle-tarts.html
Ik nam er weer 3 mee en ik ga nu de geur proberen te beschrijven.

Ik ging voor: Vanilla Cupcake, Silver Birch en Fireside Treats.

 
Fireside Treats
Dit is denk ik een van Yankee Candles meest bekende geuren
Hij ruikt zoet, naar marshmallows
Yankee Candle zegt; ''De vreugde van het kamp .... gebiologeerd door het vuur, zingen en lachen, terwijl de marhmellows roosteren tot rijke, verrukkelijke perfectie.''
Ik zou hier best een grote jar van willen ;)
Een geur om op te eten.

Vanilla Cupcake
Deze is net als Fireside treats lekker zoet.
Hij ruikt echt naar vanille! niet te sterk, ik word bijvoorbeeld van snowflake cookie een beetje misselijk na een tijdje, maar dat heb ik bij deze helemaal niet.
Yankee Candle zegt; '' Het rijke, romige aroma van vanille cupcakes met een vleugje citroen, veel boter en poedersuiker. ''
Het labeltje is ook zo schattig met die pastel kleurige cupcakes.

Silver Birch
Deze geur is wel even iets heel anders, deze is verre van zoet.
Deze ruikt namelijk naar mannenparfum/deo! En daar ben ik gek op!
Hij ruikt fris, maar toch wat zwaarder, ik koppel deze geur eigenlijk automatisch aan mannengeur.
Ik weet niet precies wat de noot is die me dat doet denken.
Yankee Candle zegt; ''De lichte scherpte van een vroege ochtend wind vermengd met de pikante droogte van de Zilveren Berk.''

En wat betreft de brandtijd, Ze geven echt 8 uur lang geur af, en zelfs langer!
In tegenstelling tot de meeste waxtarts.

De tarts kosten 1,79 en zijn onder andere te koop bij
http://www.yankeeplaza.nl/nl/

Liefs,
Isa



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten