dinsdag 14 april 2015

3 mini DIY's ♡

Heeei,
Ik had laatst weer eens zin om een do it yourself te maken, ik had nog 3 mini diy's die ik wilde doen en die waren te klein voor een eigen artikel, dus bij deze, 3 mini home diy's.
kijk snel verder.



fake Diptique candle

Jullie kennen ze misschien wel, de Diptique kaarsen, supermooi voor op productfotos en gewoon in je interieur, maar superduur!
Deze kan je heel gemakkelijk namaken.

Het enige wat je hoeft te doen is het logo printen en op een (geur)kaars te plakken.
Ik heb het hier met plabkand gedaan, maar later kwam ik erachter dat het misschien beter werkt met lijm.
Even een belangrijk puntje; het is natuurlijk papier met lijn, de kaars is eigenlijk niet bedoeld om echt voor langere tijd te branden! een kaars in een glaasje word toch vaak heet, en dat lijkt me niet zo'n slim plan in combinatie met papier.
Maak je deze na, gebruik hem dan om alleen neer te zetten!
                           



Polka dot Candle

Ook deze is te simpel voor woorden! Je pakt een theelichthouder van glas en wat kleurtjes nagellak die je leuk vind, ik koos voor 4 kleuren; wit, grijs, zilveren glitter en pastel blauw.
Het enige wat je hoeft te doen is met een wattenstaafje stippen maken op het glaasje, ik vind het mooi als je onder de stippen dicht tegen elkaar zet en boven verder uit elkaar, maar dat hoeft natuurlijk niet.

        


Lashes Photo frame

Deze is ook heel simpel, alleen even priegelwerk.
Pak een fotolijstje en meet een stukje papier af zodat het past, ik koos voor sleep, en dan wimpers alsof je je ogen dicht hebt, dit hoeft natuurlijk niet, maar als je deze maakt schrijf je dus 'sl .. p' op het blaadje.
Daarna plak je de wimpers ertussen, dit is even lastig, maar het trucje is om met gewone lijm hetzelfde te doen als je normaal met wimperlijm doet, dan plak je ze op en houd je ze voor de zekerheid even vast.
Als je hem in het lijstje doet, moet je dus moet het glas ervoor doen, dan is het effect van de '3D wimpers' weg.

          

Dit is het resultaat





Dat waren de 3 do it yourselfs, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten