donderdag 16 april 2015

BlogbyIsaa 1 jaar!! ♡

Heei lieverds,

BlogbyIsaa is jarig :)
Het is vandaag 16 April, een jaar geleden postte ik vandaag mijn eerste artikel.
Dat is zo snel gegaan!
Ik ga niet vragen om massaal al mijn oude artikels terug te gaan lezen haha, het is wel eens leuk om het terug te lezen, maar heel trots ben ik er niet op..
Spelfouten, slechte kwaliteit foto's enzovoort haha, maar je moet ergens beginnen.


Ik begon een tijdje na mijn blog ook mijn youtubekanaal, en nu na een jaar ben ik over de 1000 abonnees, echt super leuk!

Ik kocht een paar maanden later mijn eerste spiegelreflexcamera, en daar ben ik nog steeds heel blij mee!
Het heeft dalen en pieken gehad, maar nu ben ik zover dat ik gemiddeld 3/4 artikelen in de week plaats,
Soms als ik het heel druk heb 2 ofzo, maar ik probeer er zeker 3 in de week.
Ik vind het echt zo leuk om te schrijven over de dingen waar ik van houd, eerst begon het klein, maar ik denk dat het nu mijn grootste hobby is!
Qua Youtube video's heb ik er nog wel heel veel moeite mee om een soort schema te creëren.
Ik ga ook niet beloven om bijvoorbeeld elke zondag te uploaden, want ik weet van mezelf dat ik dat niet kan waarmaken, want een video kost heel veel tijd en inspiratie.
Dus Youtube is voor mij eigenlijk een soort extra naast mijn blog.

Ik ben dus heel blij met mijn blog en ik ben zeker van plan om nog vele jaren door te gaan!

Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn artikelen en alle lieve reacties!!
I love jullie!

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten