vrijdag 17 april 2015

New in | Victoria's Secret telefoonhoesje ♡

Heeei,
Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe telefoonhoesje dat ik hem eventjes wilde delen!
Even een kort artikeltje over dit leuke hoesje.




Het is een siliconen hoesje met de signature Victoria's Secret print, de donker en lichtroze strepen.
Ik had hem al een tijdje op het oog, en nu heb ik hem eindelijk!

Hij heeft aan de voorkant nog een soort bumper zodat als hij valt, hij niet direct op het glas valt.
( ja i'm sorry voor mijn iphone 4 haha)
Verder is het eigenlijk een heel normaal hoesje.
Ik vind siliconen hoesjes altijd erg fijn, omdat ze zo stroef zijn laat ik mijn telefoon minder snel uit mijn hand vallen.

                     


Op de zijkant staat nog 'Pink Victoria's Secret'
nog een plus-puntje; omdat hij zo fel roze is ben ik hem nooit meer kwijt in mijn tas.



Dit was even mijn korte extra artikeltje vandaag

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten