zaterdag 25 april 2015

Hema | Mini shoplogje ♡

Heei,
Ik ben dus echt een groot fan van Hema, vooral de spulletjes voor in huis en die blijmakers vind ik super!
Laatst zag ik allemaal leuke zomerse spulletjes, dus ging ik even kijken.
Ik kwam met 4 dingetjes naar buiten.
Benieuwd? lees dan verder

Ik begin met de masonjar.
Ik las dus laatst op een blog dat ze die nu dus gewoon bij Hema verkopen! superfijn want ik zocht hier al heel lang naar.
Eerst kocht ik gewoon een jar ( pot)
Deze hebben ze met zilverkleurige deksel, en deze leuke turquoise.
Ook staat er een hele schattige tekst op het kaartje én op het glas staat dezelfde.
' This is my favourite jar '


Daarna kocht ik ook nog de drinkbeker, deze hebben ze ook in 2 varianten, deze met het blauwe rietje, en nog met een geel rietje.
Op deze beker staat dezelfde tekst als op de pot, en aan de andere kant staat 'enjoy'
De beker heeft ook een handig handvat.
In de beker zat nog een recept voor Mojito.



Deze vond ik ook wel toepasselijk:)
het is zo'n siliconen vorm om ijsblokjes in te maken ( hoe heet dit? haha)
De vorm is een ananas, en de ijsblokjes krijgen ook de vorm van een ananas. heel leuk en tropisch!
Ik vind het echt super leuk om dan uit die beker te drinken met ananas ijsblokjes, ook leuk voor bij productfoto's van mooie zomerse producten.

Als laatste nam ik nog een koperen mandje mee.
Deze zie ik heel vaak in interieur foto's en ik vind dat zo mooi!
Het past eigenlijk niet eens bij mijn kamer, maar ik ga hem denk ik gebruiken voor op productfoto's.
Deze hadden ze ook nog in het iets groter, en die beide ook nog in het donkergrijs.



Dit was mijn mini shoplogje van Hema.
De prijzen van de spulletjes:
Mason jar: 1,50
Mason jar drinkbeker: 2,00
ijsblokjes vorm: 1,00
Koperen mandje: 4,00 en de grote versie: 6,00

Liefs,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten