woensdag 22 april 2015

Yankee Candle | 2 zomerse tarts ♡

Hallo,
Ik heb weer ( ja alwéér sorry haha) 2 nieuwe Yankee Candle tarts.
Deze keer 2 super lekker zomerse geuren.
Kijk snel mee.



Black Coconut

I loveee kokosgeur! de egur van kokos doet me denken aan de zon en een tropisch strand.
Eerst vond ik hem heel gek, een zwarte..? Maar toen ik hem rook was het helemaal een geur voor mij.
Yankee Candle zegt; 'Zonsondergang in het paradijs.. rijke kokos, cederhout en eilandbloesem beloven een avond van luxe rust'
De geur vind ik eigenlijk gewoon een standaard kokosgeur, lekker en niet te overheersend.



Beach holiday

Deze geur is een limited edition.
Yankee candle zegt; 'Het lijkt wel op een vakantie aan zee ... de frisse geur van zeelucht is zo echt dat je het zout op de lippen proeft.'








De tarts geven ongeveer 8 uur geur af.

Liefs,
Isa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten