maandag 20 april 2015

Sleek | Rose gold blush & Storm palette ♡

Heeiheei,
Ik denk dat de meeste dit merk wel kennen, Sleek is een make-upmerk uit Londen.
Ik vind het echt een heel mooi en kwalitatief goed merk, en ook nog eens heel betaalbaar.
Het merk is in Nederland niet echt goed verkrijgbaar, op webshops en een enkele V&D na..
Maar opeens hadden ze het bij de DA in mijn woonplaats ( Boxtel )
Ik kocht meteen 2 producten die ik al lang wilde hebben en die in Londen uitverkocht waren; een blush in de kleur: Rose gold, en een I-Divine palette in; Storm.
Lees snel verder.





Als je aan mij zou vragen 'wat zou ik als eerste moeten uitproberen van het merk ' antwoord ik daar volmondig Rose gold op!
Dit is een supermooie donkerroze blush met een warme gouden shimmer erin. Je zou kunnen zeggen dat het een dupe is van de Nars Orgasm blush.
De producten van Sleek zijn altijd heel goed gepigmenteerd!






Verder zijn de I-Divine palettes van Sleek ook super!
Er zitten 12 kleuren in het een doosje die goed bij elkaar passen en waar je veel verschillende looks mee kan maken,
In elk doosje zit altijd wel een combinatie voor een zwaardere look en een lichte every-day look.
Deze palettes zijn er in heel veel verschillende soorten, ik heb nu een palette gekozen die niet heel naturel is, wel met kleurtjes, maar hele draagbare kleuren.
Ook zijn de oogschaduws op minerale basis.
Ik ging voor het 'Storm palette'
Van links naar rechts; Sand storm - Snow storm - Calm before the strom- Thunder strom- 
Perfect storm - Fire storm 

Van links naar rechts: Dust storm- Gathering storm- Storm cloud - Electric storm - 
Eye of the storm - Blackout

Zoals je ziet op de swatches hierboven zijn de kleuren weer super goed gepigmenteerd, de eerste rij zijn de wat natuurlijkere kleuren en de tweede rij zijn de fellere kleurtjes.
Er zitten 3 matte kleurtjes in, 2 bruine en een zwarte, de rest zijn shimmer kleurtjes.
Ook leuk dat alle namen  passen bij het palette, dat vind ik altijd leuke kleine details.
De oogschaduws brengen fijn aan, je kunt ze goed blenden, zo kun je heel makkelijk een mooie ooglook maken.

Verder vind ik de doosjes ook erg classy! matt zwart met glanzende letters. ( zie foto bovenaan het artikel)
Nog een pluspunt: elk doosje zit een spiegel in de deksel, echt heel handig!

Ik kocht deze dus bij de DA drogist in Boxtel, het merk is daar nieuw, heel fijn want het is niet zo goed verkrijgbaar hier.
Ze hebben nog veel meer, en er zullen dus de komende tijd nog meer artikeltjes komen over Sleek producten want ik wil alles proberen ;)

Ik zal even de prijzen vermelden zodat jullie ook een beetje een idee krijgen van de prijs van Sleek mocht je het nog niet kennen.
Blush; 5,49
Eyeshadow palette; 9.99

Liefs,
Isa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten