donderdag 30 april 2015

Lush | Tea tree water ♡


Heei lieve mensen,
ik heb een review artikeltje over iets wat ik al best lang wilde hebben; Lush Tea tree water.
Dit is een hele populaire toner voor het gezicht.
Lees verder als je hier meer over wilt weten.

Tea tree water van Lush is een toner voor de normale en vette huid.
Een toner is een product om de huid te reinigen en de poriën te openen.
Dit zorgt er onder anderen voor dat bijvoorbeeld je dagcréme beter word opgenomen.

Tea tree heeft een reinigende en desinfecterende werking, deze toner is dus heel geschikt voor een huid met pukkeltjes, puistjes en onzuiverheden.
Al heb ik daar eigenlijk niet vaak last van, maar ik wilde het toch graag proberen omdat mijn huid heel soms besluit om even tegen te werken haha.

Je gebruikt het om de laatste restjes make-up van je gezicht te verwijderen, of gewoon om even je huid op te frissen tussendoor. ( tip; bewaar hem dan in de koelkast)
Op het flesje zit een spray, zodat je het makkelijk op heel je gezicht kunt aanbrengen.


De ingrediënten zijn:
Tea treewater (Melaleuca alternifolia), Grapefruit water (Citrus paradisi), Jeneverbes water (Juniperus communis), *Limonene (*Limonene), Parfum (Perfume), Methylparabeen 
Ik heb dit rijtje gekopieerd van de site van Lush, en de groene ingrediënten zijn natuurlijk.
Verder test Lush niet op dieren, pluspunt!!

Hij werkt heel fijn, ook merk ik dat als ik onzuiverheden heb, ze snel wegtrekken!
Het gebruiken van een toner zorgt er ook voor dat de pH waarde van je huid hersteld.
Het enige waar je wel op moet letten is dat een toner je huid wat uitdroogt, gebruik na het reinigen dus ook nog even een voedende crème of iets dergelijks.

Ik hoop dat jullie dit een nuttige/leuke review vonden,
Deze toner is te koop in de Lush winkels en online
klik hier voor de online shop van Lush
De toner kost 6,95 voor 100 gram
en 13,25 voor 250 gram

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten