dinsdag 19 mei 2015

Outfit of the day | Casual kokerrok ♡


Vandaag weer eens een fashion artikeltje.
Ik vond mijn outfit van vandaag zo leuk dat ik er een kort artikeltje over wilden maken!
Kokerrokken zie je steeds vaker, zo kocht ik er ook een. een grijze.
lees verder voor meer details.

          


Ik vond deze grijze rok heel mooi, omdat een kokerrok best chique en netjes is, nam ik een grijze van een dikkere stof. dat vind ik wat sportiever

Ik combineer het hier ook sportief met een simpel wit shirt met korte mouwen en mijn geliefde Adidas superstar sneakers.
Ik vind hem ook heel leuk met mijn Nike roshe run en mijn slangen slip ons.



Love it!

De rok komt van Amerika today (19,99)
Het shirtje is van Hollister (24,00)
en de schoenen zijn van adidas. (89,95 Zalando)

Wat vind jij van deze rok? Yay or Nay?
Liefs,
Isa

1 opmerking:

  1. Je ziet er heerlijk uit. Meisjes/vrouwen zouden er vaker zo uit mogen zien.

    BeantwoordenVerwijderen