vrijdag 22 mei 2015

10x Mijn guilty pleasures ♡


Soms zijn guilty pleasures zo herkenbaar!
Van een bepaalde soort muziek naar een rare gewoonte of iets wat je vaak eet..
we hebben ze allemaal en ik deel vandaag 10 van mijn guilty pleasures.
1. Fotos maken
Ik wil graag overal foto's van hebben.
Ik wil ze ook altijd graag overzetten op een harde schijf om ze veilig te bewaren. ik ben als de dood dat ik foto's verlies. Als ik een foto verwijder voelt het net of ik een herinnering verwijder.

2. Cashewnoten
Onzegouten cashewnoten zijn echt mijn guilty pleasure om te eten!
Lekker zoet!

3.  Notitieboekjes
Ik heb een beetje een gekke obsessie voor notitieboekjes, ik kan er maar een tegelijk gebruiken.. maar als ik een leuke zie ( vooral bij Hema) moet ik hem eigenlijk echt hebben

4. TLC
Deze zender kijk ik echt altijd als ik tv kijk. Pregnant in heels is een van mijn favorieten!

5. Dekentjes
Als ik op de bank lig, lig ik áltijd onder een deken! dat komt omdat ik het bijna altijd koud heb, maar ik krijg er ook zo'n gezellig gevoel bij haha.

6. Opruimen en veranderen.
Ik ben een opruimfreak! ik vind het leuk om op te ruimen en dingen uit te zoeken.
Het liefst ook nog 's avonds.
Verder verander ik heel graag en vaak mijn kamer.




7.  Oude videos terug kijken
Soms ga ik van youtubers hele oude video's terug kijken.
Vaak van Mascha :)

8. Muziek
Niet dat ik me hier heel guilty bij voel.. maar ik luister graag oude liedjes.

9. Mean girls
Als ik niets te doen heb en ik kan geen leuke 'nieuwe' film vinden, beland ik al snel weer bij mean girls, Ik heb hem denk ik al 15 keer gezien en hij blijft leuk!

10. Mannen luchtjes
Deze is misschien wel een beetje raar maar ik vind mannen Parfum en deo zo lekker altijd!
Het heeft altijd een heel aparte geur die ik zo lekker vind.
Soms leen ik stiekem even de deo van mijn vriend ;)

Dit waren mijn 10 guilty pleasures.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, nu weten jullie weer iets meer over me.
Wat zijn jullie guilty pleasures?

Liefs
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten