maandag 25 mei 2015

Beautyproducten en andere essentials voor het slapen ♡


Ik merkte dat ik eigenlijk best wel veel doe voordat ik daadwerkelijk ga slapen,
Ik dacht toen misschien is het leuk om daar een artikeltje over te maken, een soort get unready with me maar dan in een artikel.



Als ik naar boven ga begin ik met het poetsen van mijn tanden en het uitdoen van mijn lenzen.
Daarna haal ik mijn makeup af met micellair water van Garnier en bind ik mijn haren in een staart met een invisibobble.


Daarna gebruik ik meestal Tea tree water van Lush om mijn poriën te openen en mijn huid te zuiveren.
Ik gebruik ook altijd een verzorgend lipproduct, de laatste tijd vaak de Honey mania lipbutter van The body shop.

Daarna trek ik mijn pyjama aan en kan ik eindelijk in bed gaan liggen
Ik spray altijd een lavendel sleepmist op mijn kussens, ik gebruik deze van Treats.


Daarna pak ik mijn Ipad erbij en doe een rondje social media en ik heb een mapje met mijn favoriete blogs op mijn beginscherm staan. daar ga ik ook nog even doorheen.


Als ik dat gedaan heb ga ik slapen.
Lukt dit niet pak ik mijn mobiel erbij en luister ik muziek, meestal rustige muziek, daar word je ontspannen van.
Soms als ik echt niet kan slapen kijk ik een ASMR video.
Dit is een video met een bepaalde manier van praten en rustgevende geluiden.
Ik zet nog even mijn wekker en dan is het tijd om te slapen.


Doen jullie iets speciaals voor het slapen?

Liefs, Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten