dinsdag 26 mei 2015

Personal update ♡

                              


Heei lieve mensen,
Ik heb weer eens een personal update artikel.. meestal doe ik dit als er wat is.. zo ook dit keer.
Lees verder voor de uitleg

Ik weet niet precies hoe ik dit verhaal het beste kan beginnen..
Het is op het moment nogal een zooitje.. in mijn hoofd, bij ons.. overal.

Ten eerste zijn er privé, in de familie, wat dingen te verwerken. daar zit op het moment veel van mijn tijd en aandacht in.
Ik heb niet echt behoefte om het hier op mijn blog uit te leggen, maar het is nogal heftig en ik heb het er best moeilijk mee.
Ten tweede heb ik het op het moment ( ja alweer ) heel erg druk met school.
Nog ongeveer 7 of 8 weken en dan zit mijn 3e schooljaar er alweer op.
Daarvoor moet ik nog wat dingetjes ophalen en inhalen. Zoals het bij de meeste wel is, de laatste weken zijn echt chaos.
Dit samen zorgt voor veel stress en vermoeidheid.

Mijn aandacht gaat op het moment dus even wat meer naar familie en school.
Ik heb nog wat artikels al gemaakt die ik nog zal plaatsen, maar misschien zal het daarna even iets stiller worden op mijn blog.
Als ik zin heb zal ik zeker artikelen schrijven, en ook heb ik vaak de vraag gehad wanneer ik weer een video maak, dat vind ik eigenlijk een groot compliment! maar mijn hoofd staat er op het moment dus even niet na.

Ik weet dat jullie dit vast begrijpen maar toch even mijn excuses!

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten