zondag 31 mei 2015

My life in 20 questions ♡


Ik vind het leuk om tags te doen, en zeker als ze persoonlijke vragen heeft omdat ik het heel leuk vind om mijn blog een beetje persoonlijk te houden.
De tag komt van 2WMN.
Lets go!


1. favoriete kleur?
Ik heb niet echt een favoriete kleur, maar ik vind pastel roze, koraal en mintgroen heel mooi!

2. favoriete getal?
19, ik ben geboren op 19-10-1999

3. droombaan?
Ik heb nogsteeds elke week een andere toekomstdroom eigenlijk..
maar op het moment lijkt evenementen manager mij heel erg leuk!

4. waar zie jij jezelf wonen in je eentje/op jezelf?
Amsterdam. ik houd ten eerste heel erg van steden, en straks met studeren is het ook fijn.
Ik zou dan Amsterdam kiezen omdat daar veel familie woont, je kan er leuk winkelen, enz.


5. favoriete manier om te reizen
Als het ver is met het vliegtuig, alhoewel ik het niet heel relaxed vind gaat het toch het snelst.
Dat is meer voor vakanties, een stukje doe ik het liefst met de auto want ik houd niet van fietsen.

6. wat doe je graag in je vrije tijd?
Bloggen, winkelen, hardlopen, iets leuks doen met vriendinnen of mijn vriend.

7. favoriete kledingwinkel?
Waauw, eentje maar?
Moeilijk maar ik denk Costes


8. van wie/welke band zou je graag een concert bijwonen?
Ik zou heel graag nog een keer naar Beyonce gaan.
Verder zou ik ook Avicii wel een keer live willen zien.

9. favoriete thee?
Kersen

10. verzamel je iets?
Nee

11. ik kan niet slapen zonder..
3 kussens.. haha ik heb een 2 persoonsbed en ik slaap op 3 kussens.

12. als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Ik zou de eerste vlucht naar Amerika nemen en daar eens lekker gaan winkelen.

13. favoriete makeupmerk?
hmm, ik vind dat ik er een in een budget categorie mag kiezen en een high end haha
budget vind ik Sleek en high end Mac ( of is dat eigenlijk niet helemaal high end..?)

14. favoriete lekkernij?
Chips, ik houd helemaal niet zo van snoep en chocola, maar 's avonds kan ik best een halve zak op, whoops..

15. favoriete seizoen?
Zomer, lekker weer, lang licht, buiten zijn, en ik vind dat ze dan de leukste kleding hebben.

16. slaap je met de deur open of dicht?
Dicht, ik altijd met mijn raam open en dan gaat dat niet samen.

17. waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik kon nooit echt een hobbie voldhouden, toen ben ik gaan bloggen na een blog van een vriendin gezien te hebben.
Ik merkte dat ik het heel leuk vond om creatief bezig te zijn en te schrijven over de dingen die ik het leukst vind ( fashion, beauty en lifestyle) en toen opeens hield ik het best lang vol.

18. heb je een abonnement op een of meerdere tijdschriften?
Nee, niet meer.

19. wat deed je afgelopen nacht om 00.00 uur?
Ik sliep nét.

20. favoriete parfum?
Moeilijk! ik houd heel veel van parfum.
Alien van Theirry Mugler en Chanel Chance Eau Tendre.
Ook vind ik Ellie Saab erg lekker!


Dit was de tag.
Als je hem leuk vond kun je hem natuurlijk overnemen op je eigen blog.

Liefs,
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten