woensdag 13 mei 2015

Three Things Tag ♡

 
Ik zag een tijd geleden deze leuke tag op de blog van Lotte (Lottelovesbeauty)
Het is een tag waarbij je telkens 3 dingen opnoemt.
Kijk snel mee :)

Drie dingen in mijn tas

~ Mijn portemonnee heb ik altijd bij me, voor geld, pasjes, en mijn schoolpas.
~ Een lipproduct heb ik ook altijd bij me, of het nu is oom te verzorgen of mijn kleur bij te werken, die zit altijd in mijn tas! 
Ik neem verder niet veel makeup mee ( behalve als het regent ) 
~ Vanzelfsprekend zit mijn mobiel er natuurlijk ook altijd in.
Die hoef ik niet uit te leggen neem ik aan haha.

Drie dingen op mijn bureau
 
~ Mijn to do lijstje, als je mij al langer volgt weet je misschien dat ik graag met to do lijstjes werk en deze ligt er altijd wel een zodat ik makkelijk kan markeren als ik iets af heb.
~ Een product waar ik nog iets over wil schrijven. Ik probeer het altijd in een apart mandje te leggen.. maar soms ligt dat er een paar dagen omdat ik dan opeens toch geen tijd heb.
~ Mijn laptops, Er liggen altijd 2 laptops op mijn bureau, eentje van school en mijn eigen, en soms liggen die best in de weg. 

Drie favoriete fruitsoorten
 
~ Peer
~ Ananas, zeker als ze lekker zoet zijn!
~ Meloen

Drie blogs die ik dagelijks bezoek

Vera Camilla is echt mijn favoriete blogger! ze maakt hele mooie foto's en leuke artikelen, ook plaatst ze vaak en dat vind ik heel leuk!
Beautygloss Mascha was de eerste blogger die ik ging volgen al heel lang geleden, zij is nog altijd mijn grote voorbeeld en ik mis geen een artikel, vlog of video!
Livelifegorgeous Willemijn en Martine vind ik het leukste blog duo! Ik vind hun video's erg leuk en ik vind dat hun een goede verhouding hebben tussen high end producten en budget producten hebben op hun blog!

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
~ Stole the show van Kygo zit al dagen in mijn hoofd.
~ Parijs van Kenny B ook, echt een heel vrolijk liedje. 
~ Let it be van the Beatles, Door een vriendin van mij ben ik dit liedje weer gaan luisteren en hij gaat niet meer uit mijn hoofd, ik zing de hele dag dezelfde 2 zinnen van het liedje haha.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
 
~ ' Ik moet echt mijn foto's even op een harde schijf zetten ' Ik ben altijd erg bang dat ik op een of andere manier foto's kwijtraak of dat mijn mobiel stuk gaat en ik ze niet gebackupped heb.. 
~ ' Hoeveel graden zou het nu zijn ?' Ik ben namelijk nog niet buiten geweest en dit is de vraag die rond deze tijd van het jaar zo vaak door mijn hoofd gaat haha.
~ ' Hoe zal ik dalijk Foto's maken van dat product? ' Ik wil altijd een leuke achter/ondergrond voor productfoto's,

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid
 
~ Die vind ik moeilijk want ik vind heel veel bloggers een leuke persoonlijkheid hebben, Maar dat vind ik eigenlijk dezelfde als bij de vorige vraag.
Dat komt gewoon omdat zij veel van hun leven delen op internet, en dat vind ik heel erg knap.
Zo heeft Vera veel persoonlijke filmpjes ( met name het filmpje over haar bindingsangst heb ik veel respect voor haar!).
~Mascha vlogt haar hele leven,elke dag, en ik denk dat je zo toch een persoon een soort van leert kennen.
~Willemijn en Martine delen vooral veel persoonlijke dingen op hun andere blog en ik vind dat erg leuk.  ( 2wmn ) 

Drie favoriete sporten
~ Dansen, dat doe ik al vanaf mijn derde en nu nog. ik heb dit altijd al leuk gevonden.
~ Voetbal, als ik mijn leven opnieuw mocht doen zou ik zo graag tòch op voetbal zijn gegaan!
Ook vind ik het heel leuk om naar te kijken!
~ Hardlopen, Dit is echt overal goed voor, en het maakt je hooft zo lekker leeg.

Drie dingen waar ik gelukkig van word
~ Bloggen! als ik foto's maak, artikelen maak, video's opneem en bewerk dan denk ik van jaaaa ik heb eindelijk mijn hobby gevonden!
Ik kon vroeger nooit lang iets blijven doen, ik had nooit echt een vaste hobby, tot bloggen :)
~ Vrienden, mijn lieve vriendinnen, familie en mijn lieve vriend, als ik daaraan denk word ik gewoon blij, die mensen staan altijd voor me klaar!
~ Muziek, Als ik muziek luister denk ik aan mooie, leuke momenten!
 
Drie favoriete quotes op het moment

~ 'Don't ruin a good today by thinking about a bad yesterday' Deze vind ik mooi omdat ik probeer per dag te leven en niet steeds terug te kijken op slechte momenten
~ ' Saying yes to happiness means learning to say no to things and people that stress you out '
Omdat ik het moeilijk vind om nee te zeggen
~ ' I have enough shoes said no women ever ' deze vind ik gewoon leuk!

Drie vakantiebestammingen

~ Amerika, omdat ik er heel graag heen wil. 
~ Turkije, omdat we er vaak heen gaan en het is er heerlijk. 
~ Belgie, als we daar heen gaan gaan we altijd met de hele familie, De Belgische staat voor mij dus bekend als gezellige familievakantie. 

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

~ Ik word dit jaar 16, dus ik wil een groot feest geven
~ Ik wil graag een gezonder persoon worden, ik ben al redelijk op weg, maar ik ben er zeker nog niet!
~ Ik wil graag mijn 3e jaar goed afronden en een hele leuke zomer hebben!

Dit was de tag, hij was best lang, maar ik vond 'm leuk!!
Als jij hem ook leuk vond, neem hem dan vooral over op je eigen blog :)

Liefs, 
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten