zondag 10 mei 2015

Mini Ikea shoplog ♡


Ik was laatst bij Ikea met mijn lieve mamsie, en daar loop je natuurlijk niet met lege handen de winkel uit.
Ookal had ik er eigenlijk niks nodig, liep ik toch met wat leuke dingen weg.
Oke, ik zei net dat ik niks nodig had, klopt, maar ik hoopte stiekem wel een beetje dat ze deze super schattige mini cactusjes hadden, En ze waren er. Ik postte ze ook al even op instagram :)
Het zijn 3 cactusjes in een potje. ( Wit, Geel, Bruin, Roze of paars geloof ik)
Deze kostten 4,99 met potje erbij.
Ik wilde graag iets van een plantje op mijn kamer, en cactusjes zijn daar het beste voor aangezien die niet veel water nodig hebben , want dat vergeet ik.
Hier zie je ook nog een foto hoe ik ze heb neergezet.













Ook kocht ik een geurkaars, anders zou ik Isa niet zijn.
Ik kocht de 'Lugga'  kaars. Een schattige roze kaars in een glas die naar bloeiende romantiek ruikt volgens Ikea.. hmm niet echt duidelijk, ook niet omdat het plaatje een makeupkwast is.. maar hij ruikt lekker zoet.
Hij heeft 20 branduuren en kostten 1,99





Verder kocht ik ook nog deze 2 theelichthouders en dit kleine bordje.
Het bordje kocht ik eigenlijk voor mijn blog, voor productfoto's enzo ( dat zie je trouwens heel vaak op zo'n Ikea bordje)
En in de 2 kaarsenhouders heb ik nu een theelichtje zitten.
Die hebben ze ook nog in het groter. je kunt er bijvoorbeeld ook kwasten of pennen indoen.
Het bordje was 1,49
En de theelichthouders 1,99 per stuk.



Als laatste nam ik ook nog een nieuw dekbedovertrek mee.
Deze had ik al eerder gezien en ik vond hem heel erg schattig.
Hij heeft hele dunne grijs en witte streepjes en op het kussen zitten knoopjes.
Ik vond hem heel leuk voor de zomer, lekker licht.
Deze was 29,99 ( voor een 200x200 maat)




Dat was alles wat ik bij Ikea had gekocht, vooral decoratie dus, maar ik vond het wel leuk om eventjes te laten zien:)

Liefs,
Isa


3 opmerkingen: