donderdag 7 mei 2015

Calvin Klein | CK one ♡



Eindelijk heb ik hem weer!
'vroeger' gebruikte ik deze parfum vaak van mijn vader, en ik heb hem laatst weer herontdekt.
Lees verder als je benieuw bent naar deze unisex geur.
Zoals ik al zij is CK one een unisex geur.
Deze Eau de toilette bestaat al heel lang,
Ze brengen ook wel eens een zomerversie uit, maar de originele is er echt al heel erg lang, sinds 1995 volgensmij. Echt een klassieker :)
Ik spoot hem laatst bij Etos even op en ik wilde hem eigenlijk heel graag hebben, en omdat deze al heel lang bestaat is hij vaak in de actie, ik wachtte dus even.
Deze week was hij in de actie bij Kruidvat, 200 ml! Echt een hele grote fles, en toen kreeg ik hem van papa.

Ik vind de geur iets meer mannelijk eigenlijk, maar ik vind dat helemaal niet erg! daar houd ik juist van.
Ik vind het heel moeilijk om geuren te omschrijven.. hier komt de poging:
Fris, Citrus achtig, warm , heel klein beetje zoet.
Ja, nu hebben jullie nog geen idee haha, sorry.
Ik heb ook op internet gekeken voor de precieze geur, en het is eigenlijk heel veel van alles:
' De top wordt gevormd door frisse elementen als mandarijn, munt en jeneverbes. Het hart van het parfum is voor fresia, jasmijn en lavendel. De basis wordt gevormd door onder andere vanille en amber en is op die manier zowel warm als sensueel. '
( Maar je kunt hem ook even ruiken in de winkel want míjn geurbeschrijving is verschrikkelijk)

De flacon vind ik heel mooi, mat glas met heel simpele letters, mooi en simpel.
Op de flacon zit een dop, je krijgt er een spray bij, zodat je hem zo op kunt doen zoals bij aftershaves voor mannen, en gewoon sprayen.


De geur blijft heel lang hangen! Ik ben zo'n persoon waar je bijna alle parfums na een uur niet meer (goed) ruikt, of het nu iets goedkopers is of Chanel, bij mij blijft het nooit lang hangen, dat ligt gewoon aan je huid.
Maar deze blijft voor mij heel lang ruiken.

Verder heb ik er eigenlijk niet zoveel over te zeggen.. gewoon Old but gold.

Hij is op dit moment in de actie bij Kruidvat ( tot maandag 11-5 aangezien ik niet precies weet wanneer ik dit artikeltje online zet)
Je hebt Ck One in veel verschillende maten, maar deze mega grote flacon van 200 ml kostte 27,50 in deze actie.
De prijs hier is bijvoorbeeld 35,50 voor 100 ml

Liefs,
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten