dinsdag 5 mei 2015

Sleek | Matte me; Birthday Suit ♡


In dit artikel review ik Birthday Suit van Sleek
Dit is een Matte lipcream in een hele mooie bruin achtige, oud roze kleur.
Als je benieuwd bent, lees dan snel verder :)


Bij de Da in mijn woonplaats hadden ze in het sleek schap 4 matte lipcreams, en gelukkig was nummer 436 Birthday suit er een van!
Ik wilde deze al heel lang en nam hem dus mee.


Deze lipcream is eigenlijk een soort liquid lipstick, het droogt namelijk als lipstick op.
De finish is heel erg mat en hij trekt helemaal in je lippen, dit zorgt voor een heel mooi effect.
Hij plakt niet en droogt snel!

In het begin is de kleur best roze, en hoe meer laagjes je aanbrengt, hoe donkerder en bruiner hij word.
Ik omschrijf het als een donkere nudetint met een beetje oud roze dat neigt naar bruin, kan overal bij!!
(Ook vind ik dit echt een typisch 'kylie Jenner kleurtje' mocht je daarnaar opzoek zijn)
De verpakking vind ik , net zoals alle verpakkingen van sleek, heel simpel maar toch heel classy.

De lipcream heeft een ( best lange ) applicator, hij geeft veel product af en werkt fijn! een van de fijnste lipgloss applicators die ik ooit geprobeerd heb!
Wat ik ook heel fijn vind is dat het niet echt een geur heeft, sommige lipproducten ruiken heel chemisch, en andere juist weer heel overdreven zoet, daar word ik misselijk van haha. Deze is lekker neutraal

De substantie van het product is ook fijn! best dun zodat je niet veel moeite hoeft te doen om het op je lippen te krijgen, dit droogt, zoals ik al zij, heel snel op in een matte finish.
Hij maakt je lippen wel wat droog en laat je velletjes extra goed zien, dat is eigenlijk bijna altijd bij matte lipproducten, even goed scrubben van te voren en lekker verzorgen erna dus.

Het pigment is super!! Bij een laagje al, en hoe meer je aanbrengt, hoe meer pigment! Op deze swatch is een laagje aangebracht!!
Volledige dekking en mooi egaal.

Ik vond het moeilijk om de kleur goed over te laten komen op de foto's 


Kortom, ik ben helemaal gek op deze kleur!
Dit word zeker mijn favoriet van de komende tijd!!

De matte lipcreams kosten 6,50 ( en zijn online goed verkrijgbaar)

Liefs,
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten