vrijdag 12 juni 2015

American Candy ♡


Vandaag even een ander soort artikel.
Telkens als ik bij Jamin ben heb ik de neiging om wat Amerikaans snoep te kopen, gewoon omdat het zo leuk is om andere dingen te proberen.
Ik laat het altijd liggen, maar deze keer dacht ik 'waarom ook niet' en nam wat mee.
Ik vond het net niet genoeg voor een video, maar zeker leuk voor een artikel 
Ik nam niet veel mee. Ik nam Reese's peanutbutter cups, 2 soorten skittles, nerds en Arizona mee.

Ik begin met de Arizona.
Dat kent denk ik iedereen wel, ik ben gek op de originele honey tea! Die kun je ook gewoon kopen bij AH, maar ik zag deze fles en het sprak me zo aan omdat er 'watermeloen' op staat. het water liep me in de mond en nam hem mee.
Thuis zag ik dat er 'cocktail' op stond, ik denk dus dat dit een soort vruchtensap is, ik weet niet zeker of er thee in zit.
Ik betaalde hiervoor 2,50 voor 500 ml



Proeven: Het is dus geen thee, maar fruitsap waar water aan toegevoegd is. ( met vitamine C!)
Het is een doorzichtig roze/rood drankje.
Ze hebben deze in nog 3 andere varianten, maar deze is heel erg zoet, maar wel lekker!
Verder is het volgens Arizona helemaal natuurlijk. 

Reese's peanutbutter cups heb ik daar al zovaak zien liggen, maar steeds dacht ik.. ik denk dat ik dit te zwaar vind.
Het is namelijk een cupje van melk chocolade gevuld met pindakaas. Ik houd erg van pindakaas, maar aangezien ik Kitkat peanutbutter bijvoorbeeld niet zo lekker vind.. ik ga het gewoon proberen.
Ik betaalde 1,99 voor 3 cups.




Proeven:
Ik dacht dat het heel overheersend zou zijn maar omdat het maar een klein dingetje is valt het mee. de smaak is gewoon chocola en pindakaas, dus als je hiervan houd is dit echt een aanrader. 


Wonka Nerds road rash raspberry & totally tropical punch
Ooi hadden ze in een winkel in mijn woonplaats alle kleine pakjes nerds ( hiervan zie je ook een foto) behalve ééntje.. die hadden ze niet. en dat is deze.
De smaken lijken me heel lekker en eigenlijk vind ik alle smaken Nerds wel lekker dus deze waarschijnlijk ook.
Ik betaalde 1,59 voor een pakje. 



Proeven: De blauwe smaken inderdaad naar framboos, echt lekker. Wel een beetje gek dat ze blauw zijn haha, de roze smaken eigenlijk naar vanalles, ik omschrijf het als een zomerfruit mix.
Ergens doet het me denken aan die rode Slush puppy hihi. 

Als laatste had ik nog 2 smaken Skittles.
In Londen nam ik al Skittles desert mee, en nu Skittles dark side en Skittles tropical.
Ik ben benieuwd.
En gelukkig zitter er maar 230 calorieën in een zakje ;)
Ik betaalde 1,59 per zakje.


In het zakje tropical zitten deze smaken:
Pineapple passion fruit - banana berry - mango tango - kiwi lime en strawberry starfruit


Proeven:  Ik vind ze allemaal echt naar fruit smaken, vooral de banaan is realistisch.
Ik vind de blauwe het lekkerst!


In het zakje darkside zitten deze smaken:
Pomegrant - dark berry - midnight lime - forbidden fruit en blood orange
Ik vind de namen ook leuk bedacht!



Proeven: Ook deze vind ik echt allemaal lekker! niet super bijzonder maar gewoon lekker.
Ik vind ook de tekst die eronder staat zo leuk!
' the other side of the rainbow' 

Even voordat er een misverstand komt, ik eet dit niet allemaal in een keer op haha.
Ik deel natuurlijk zodat iedereen even kan proeven, en wat er over blijft eet ik gewoon in een lange tijd :)

Amerikaans snoep ( en drinken) van Jamin is verkrijgbaar in de winkels en op hun website
Dit was even een ander soort artikel,
Als jullie dit leuk vonden, laat maar even weten, dan kan ik zoiets misschien vaker doen.
Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten