maandag 15 juni 2015

Sleek | Face contour kit ♡

Heei,
Ik heb weer eens een beauty review.
Dit keer van de Face contour kit van Sleek, een pallette met een bronzer en een highliter.
Kijk snel verder als je benieuwd bent.

Sleek is een merk waar ik al vaker iets over heb geschreven.
Ik vind het een ontzettend fijn merk die bekend staan om hun supergoede pigment.


Vandaag voegde ik de Face contour kit aan mijn stash toe, iets wat ik al lang wilden hebben!
Ik heb nummer 884 light,  en hij is verder ook nog verkrijgbaar in medium en dark.
In het palletje zit een matte bronzer en een shimmery perzikkleurige highliter, zonder naam.
Beide zijn poeders.


De pigmentatie is, zoals normaal, supergoed!
De highliter is vrij warm, en de bronzer is niet te oranje.
Ik vind deze kleuren zeker geschikt voor een lichtere huidskleur.


Ik heb geen goede foto kunnen maken van het resultaat, maar ik kan wel zeggen dat ik hem super fijn vind! Hij blend mooi op je huid en geeft geen gekke vlekken.
Ik ben er heel erg blij mee!

De face contour kit kost 8,00, echt super cheap voor zo'n fijn product vind ik.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten