zaterdag 20 juni 2015

Michael Kors flipflops ♡

Halloo,
Vandaag weer een kort fashion artikeltje.
Ik heb namelijk mijn eerste disigner schoenen gekocht, ofja slippers.
Ik kocht Michael Kors slippers.

Ik wilde deze al een hele lange tijd hebben en ik heb ze uiteindelijk gekocht van mijn vakantiesalaris.

Het zijn mooie stevige zwarte slippers met een zwart glanzend bandje en een zilveren Michael Kors logo erop.
De zool van de slipper heeft een MK patroon en een soort handtekening.

Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren zoals zwart, bruin en wit, allemaal met andere kleur bandjes en logo.
Ik vond zwart mooi omdat het overal bij past en niet snel vies word.


De kwaliteit kun je vergelijken met Havaiana's en Ipanema's.
Heel stevig en ik denk dat ze heel lang meegaan.
Ze lopen superlekker!

Wat betreft online bestellen moet je erg uitkijken!!!!
Je kunt ze op de site van Michael Kors bestellen, maar ik heb ze via Omoda.
De maat valt heel klein uit!
Ik heb normaal gesproken maar 36, dus ik bestel 37 want dat is met slippers altijd wat groter, krijg ik ze binnen, passen ze totaal niet.
Gelukkig is ruilen heel handig, en ik bestelde een 19 (!) omdat ze echt veel te klein waren leek me dit goed. Later die dag was mijn nichtje bij mij met slippers maar 33, deze waren even groot als mijn maat 37 slippers.
Maat 39 zit nu prima.

De slippers kosten 34,95

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten