dinsdag 23 juni 2015

Catrice | Kaviar Gauche shimmer pearls ♡


Toen ik de preview van deze limited edition van Cartrice had gezien wist ik al dat ik deze zeker ging halen.
Vorige week lag hij eindelijk bij onze Kruidvat en ik ga even wat schrijven over deze beauty.

Cartrice zegt '' In het huwelijksbootje. Na onze succesvolle samenwerking tijdens de Berlin Fashion Week, gaan Kaviar Gauche en CATRICE deze zomer opnieuw de samenwerking met elkaar aan voor een nieuwe  Limited Edition voor de mooiste dag in je leven: “Kaviar Gauche for CATRICE”.

En omygod ik kom er nu achter dat ik het altijd verkeerd heb geschreven.. fail!!

Het begint al bij de mooie verpakking ( van heel de lijn trouwens!)
Simpel en klassiek, super mooi!
Echt een pareltje in je stash!



De parels zijn heel licht roze en parelmoer achtig.
En dan de pigmentatie.. Woow wat een pigment!
Hij is hele gepigmenteerd en dat is heel fijn want zo kun je zelf de intensiteit van de highliter bepalen.
Ga er lichtjes met een grote fluffy poederkwast over voor een subtiel glasje en wat vaker en hard om het op te bouwen.


Het enige wat ik vel gek vind is dat Cartrice het bedoeld als blurring poeder voor het hele gezicht, maar ik zou het gewoon als highliter gebruiken.

Voor deze prachtige limited edition betaal je 4,59
De lijn is nog te koop bij Kruidvat tot half juli.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten