zaterdag 27 juni 2015

New in | Floral bikini ♡

Halloo,
Ik heb een nieuwe bikini waar ik heel erg blij mee ben!
Niet shoplog waardig dus dan maar een artikeltje :)

Als je me persoonlijk kent weet je vast wel dat ik vorig jaar last had van een enorme bikini verslaving, ik had er zeker 10.
Nu pas ik de meeste dus niet meer en werd het tijd voor een nieuwe.

Ik kocht deze supervrolijke bij H&M!
Hiervan krijg je toch een zomergevoel?

Ik wilde graag een 'bh - model 'omdat ik dit het fijnst vind zitten.
De bikini heeft een slotje achter en touwtjes in je nek.
Hij valt normaal qua maat.

Ook heeft hij hele leuke details, hij heeft namelijk een soort 'cut out' met een zilveren kraaltje ertussen aan de zijkant van het broekje en in het midden van het bovenstukje.

Ik vind de kleuren echt hele mooi!
Ik heb hem besteld en de kleuren waren in het echt nog feller.

Ik vind hem echt super!
Het bovenstukje was 14,95 en het broekje 10,00

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten