zondag 5 juli 2015

Personal update | Bijna vakantie, Boksen & mijn nieuwe helix piercing ♡

Het is dan eindelijk bijna zover, Het is vandaag zondag en ik moet nog 4 dagen en dan heb ik vakantie!
Ik zit nu midden in mijn proefwerkweek en moet nu eigenlijk leren, maar ik kon het niet laten even snel een korte update te schrijven.
Het is misschien even spannend maar ik ga waarschijnlijk gewoon over naar Havo 4!
In de vakantie ga ik natuurlijk lekker veel artikels maken en niet te vergeten: videos op mijn youtube kanaal!
Waaronder een babyfoodchallenge met mijn vriendinnen.
Ik zit er ook over na te denken om dagjes weg in mijn vakantie, en mijn vakantie in Belgie te gaan vloggen, of in iedergeval ploggen.

Qua sport ben ik een totaal nieuwe weg ingeslagen!
Ook dit wilde ik even delen.
Ik ben ( na 12 jaar!!) gestopt met dansen. ik wilde graag wat nieuws.
Inmiddels ben ik al een paar  weken fanatiek aan het boksen.
Het is echt heel goed voor je lichaam, reactievermogen en conditie door het springtouwen enzo.
Ik vind het superleuk!

Verder heb ik  2 weken geleden een helix piercing ( in het kraakbeen van je oorschelp) laten zetten,
Ik wilde dit al heel lang en heb het eindelijk gedaan maar omijngod wat deed het pijn!!
En nu nog hahaha.
Nog 4 weekjes wachten en dan kan ik allemaal leuke piercings gaan uitzoeken :)
Ik ben er echt heel erg blij mee!!

Dat was even mijn korte personal update
Nog een weekje en dan zullen er veel leuke dingen verschijnen, maar voor nu is het nog eventjes wat stiller.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten