dinsdag 7 juli 2015

Maybelline | The nudes ♡

Eindelijk kan ik wat schrijven over dit mooie palette, ik had hem al een tijdje liggen, foto's al gemaakt, maar steeds geen tijd.. Eigenlijk moet ik nu ook nog leren maar ik kan even geen boek meer zien..
Vandaar dus nu :)



Al toen bekend was dat dit naar Nederland zou komen wilde ik hem heel graag hebben!
Het is een palette met 12 nude tinten, matt en shimmer.
( bruin en koper tinten)


Er komen de laatste tijd zoveel nude palettes uit, En ik vind deze ook een hele goede!
De pigmentatie is over het algemeen heel goed, alleen de matte kleuren zijn wat lastiger.
Je kunt veel combinaties maken met dit palette, van licht tot smokey.

De swatches zijn niet heel goed, in verband met lichtinval van mijn camera, sorry!

Het doosje zelf vind ik niet perse mooi.. maar wel heel handig om op te bergen.

Je kan zelf aan de slag gaan met combineren, maar wat ik superleuk vind is dat Maybelline achterop 13 mogelijke combinaties heeft gezeg, van 2,3 en 4 kleuren, heel handig!
Dit maakt dat het ook een fijn palet is om bijvoorbeeld als eerste palet te kopen.

Ik vind de kleuren niet heel erg bijzonder, maar ik vind het echt wat toevoegen aan met assortiment van de drogist ( want het is daar namelijk gewoon te koop) ook zie je niet vaak budget merken een palet met 12 kleuren uitbrengen.

Je kunt er alle kanten mee op!
Zeker ene leuk palet om te hebben!

Hij kost 15,99

Liefs
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten