maandag 13 juli 2015

Guess seductive eau de toilette ♡


Ik schrijf meestal niets over geuren op mijn blog omdat ik het heel lastig vind om geur te beschrijven, maar over deze geur wilde ik wel graag iets schrijven omdat ik er een gekke gewoonte bij heb, lees snel verder als je wil weten wat die is :)



Mijn gekke gewoonte is om voor elke vakantie een andere geur te kopen, zo kan ik daarna bij het ruiken van de geur aan de reis denken.
Dat is echt een gewoonte van mij.

Dit keer is dat dus Guess, ik wilde deze graag proberen omdat ik hem vaak voorbij zie komen, dus dit was mijn kans.
Ik nam gelijk een 75 ml omdat ik hem op vakantie vaak 's ochtends opdoe en 's avonds als ik wegga nog eens.

Allereerst wil ik het hebben over de verpakking.
Ik vind de verpakking echt superleuk! een beetje to much met dat goude hangertje als je het mij vraagt, maat stiekem vind ik het wel bij de geur horen, ik vind het dus wel leuk.
Ik vind de flacon erg mooi! echt wel een eyecatcher tussen je stash.

Ik heb dus de eau de toilette, die is minder sterk dan de eau de parfum dus.
Hoe slecht ik er ook in ben, ik ga de geur proberen te beschrijven, here we go.
Als je hem ruikt zonder op te spuiten, in de flacon dus, vind ik hem wat weg hebben van Lady million,
Maar zodra je hem opspuit niet meer.
Ik heb het maar even opgezocht want ik kwam niet verder dan zoet haha
Volgens verschillende sites ruikt hij naar:  frisse, sprankelende bergamotolie, krachtige zwarte bes en sappige peer.

Het is een beetje bloem, houtachtig. ( ik herken ook jasmijn, een van mijn faves!)
Ik zou het omschrijven als vrouwelijk en verleidelijk.

Hij blijft voor een eau de toilette erg lang hangen!

Guess Seductive is te koop bij oa. Ici Paris en Douglas.

  • Eau de Toilette 30 ml € 32,50
  • Eau de Toilette 50 ml € 42,50
  • Eau de Toilette 75 ml € 52,50
Doen jullie ook zoiets met herinneringen aan dingen met parfums?

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten