dinsdag 21 juli 2015

Plog, een dag uit mijn leven #1 | Hightea ♡


Ik zou in de vakantie wat vaker een dag uit mijn leven doen, en aangezien ik nog nooit een vlog heb gemaakt begin ik maar met een plog, dat is zegmaar een vlog maar dan met foto's.
Ik ben gisteren met 2 vriendinnnen naar Den Bosch geweest om te gaan highteaen ( is dat een woord?) en een beetje te winkelen, kijk mee met mijn dag van gisteren.

Ik begon de dag met een aflevering van Pretty little liars :)
Ik ben nu bij seizoen 4 en het is zo spannend!!

Daarna ben ik gaan douchen, omkleden en opmaken.
Dit was mijn outfit en mijn makeup.

 







Ook lakte ik nog snel mijn nagels met Essence gel polish, dit is nummer 34 Candy love.


We namen de trein en 10 minuten later waren we in Den Bosch.
Het weer was niet zo goed, dat was minder.

We zijn eerst even gaan winkelen.


Ik kocht dit schattige en superhandige tasje bij H&M.
Verder kocht ik nog 2 nieuwe helixpiercings, een veertje en een heel klein pareltje, hier heb ik even geen foto van, nog een pyjama bij Honkemoller en als laatste nog een broek van H&M.

 

Daarna gingen we naar Pink Lemon, een superschattig klein restaurantje, helemaal roze en versierd met mozaïek en schattige dingetjes. wij gingen voor een zoete hightea en een smoothie na.
Het zag er heel leuk uit dat alle kopjes en bordjes niet bij elkaar paste.
En er zat red velvet cake bij, dat wilde ik echt al heel lang proberen!

                                        
Daarna zijn we nog even naar Lush geweest, ik heb hier niets gekocht maar er staan nu wel weer wat dingen op mijn wishlist ;)

En nog even een foto voor snapchat haha ( Als je mij wil volgen; xisasindorff)



Dit was mijn eerste plog, de foto's zijn gewoon gemaakt met mijn mobiel en dus geen super kwaliteit.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zoiets te zien op mijn blog, dan ga ik het vaker doen
Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten