maandag 27 juli 2015

I ♡ Sleep tag

Bron: Tumblr

Na een tijdje heb ik weer eens een tag, ik heb hem overgenomen van Vera Camilla.
Deze tag gaat over alles wat met slapen te maken heeft.
Lets go
Hoe laat ga je meestal naar bed?
Dat is meestal rond een uur of 10/11.
Soms zelfs eerder, gewoon omdat ik het lekker vind om in bed te liggen.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen?
Na het verwijderen van mijn makeup en het verzorgen van mijn huid ga ik meestal nog even whatsappen en daarna een serie kijken. Dit zorgt er wel voor dat ik veel later slaap.. oeps.. gelukkig is het nu vakantie.

Wat doe je als je niet kan slapen?
Muziek luisteren, vooral rustige nummers.

Wat is je favo slaaphouding?
Op mijn buik met mijn handen onder mijn kussen.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Niet veel hoor..
Ik denk dat ik er alleen uit zou komen voor pizza :')

Hoe laat gaat de wekker 's ochtends?
Als het een normale schooldag is om 6.30 en blijf ik liggen tot 7.00
Als ik moet werken om 8.30 gaat hij om 7.30
Maar het liefst helemaal niet.


Snoozen of direct opstaan?
Snoozen!
Zo word ik rustig wakker.. maar soms is het juist het tegengestelde.

Slaap je uit in het weekend?
Uitslapen is voor mij vanaf 10 uur.
Ik slaap alleen uit als ik heel veel tijd heb, ik plan uitslapen eigenlijk.
Soms vind ik het heerlijk, maar soms ook zonde van de dag.

Hoeveel kussend heb je op je bed?
O god..
Ik slaap op 3 grote kussens, gewoon net als een 2 persoons bed maar dan met nog een ertussen, 2 zachte en een harde, van dat schuim spul.
Daarnaast liggen er nog 3 sierkussens, 1 lange roze en 2 kleine witte. Die gaan eraf als ik ga slapen.


Wat heb je aan in bed?
In de zomer het liefst een anchthemd of een kort pyjama broekje, in de winter een lekkere dikke badstof pyjama.

Hoe groot is jouw bed? 
1 meter 60 bij 2 meter, een klein 2 persoons bed dus.

Slaap je met sokken aan?
Nee!

Als ik  's ochtends wakker word is het eerste wat ik doe..
Op mijn telefoon kijken

Droom je elke nacht?
Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk het wel, ik herriner me vaak dingen.

Wat is jouw grootste droom?
Om naar Amerika te gaan, voor vakantie.. maar ik zou er ook heel erg graag willen studeren of later werken.

Dit was de tag.
Neem hem gerust over op je iegen blog :)

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten