woensdag 29 juli 2015

Essence The gel polish | 2 nieuwe kleurtjes


De fijnste nagellak op het moment vind ik 'The gel polish' van Essence.
Ik heb er al eens een lang artikel over geschreven en benoemd in een video, als je er meer over wil weten kun je die even terugzoeken, maar ik ga het nu even hebben over deze 2 nieuwe kleurtjes



Ik kocht een pastel gele en een pastel roze, ik ben helemaal into pastel nagellak ( beetje laat misschien ahha)
de roze is nummer 05 - Sweet as candy
en de gele is nummer 38 - Love is in the air

Als ik me niet vergis zijn dit geen nieuwe kleuren, ik kan me namelijk herrineren dat er van de oude formule ook een gele was die zo heette, maar dat geeft natuurlijk niets.

Ik vind het ontzettend frisse kleurtjes, vooral de gele.
Eerst was ik echt een geel hater! maar ik heb laatst ookal een geel topje gekocht ( komt nog wel eens voorbij is een lookbook als het goed is) en ik dacht waarom ook niet een nagellak dan.
Hij dekt perfect in 2 laagjes, met de base en topcoat natuurlijk.


De roze vind ik ook heel mooi!
Als je nagels wat langer zijn lijkt het net of je acryl nagels hebt!
Bij 2 laagjes is hij nog wat doorzichtig en bij 3 laagjes dekt hij helemaal, ik vind persoonlijk 2 laagjes ook wel wat hebben.
Het is een hele mooie nude roze die overal bij kan en erg natuurlijk staat!


Ik draag bijna geen andere nagellak meer, ik vind ze echt top!
Het enige is dat ik in het begin een topcoat heb gekocht, en die is al aan het opraken, niet zo erg denk je.. maar bij onze Kruidvat is er al weken lang geen base en topcoat binnen gekomen, ik werk daar namelijk en ik vul makeup aan dus ik zou dat op zijn minst moeten zien, ook in 2 andere filialen waar is was hadden ze hem niet..
Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat mijn topcoat er heel snel doorheen gaat, misschien omdat hij zo dik is, misschien omdat ik teveel gebruik.. ik weet het niet.

Dit waren mijn 2 nieuwe kleurtjes dus.
Liefs,
Isa 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten