zaterdag 6 juni 2015

Essence | The gel polish ♡


Ze liggen al een tijdje in de winkel, maar ik ga er toch nog wat over schrijven haha.
Deze 'nieuwe' nagellak van Essence.
Gellak zonder lamp doormiddel van een speciale base - en topcoat.
Kijken of het werkt.
Ik moet zeggen dat nagellak bij mij over het algemeen niet lang blijft zitten,, 2/3 dagen maximaal. en zeker als ik moet werken.
Ik was erg benieuwd.

het flesje is hetzelfde gebleven op de tekst na.
Verder zijn er veel nieuwe kleuren, bijna allemaal.
De lakjes kosten nogsteeds gewoon 1,69.
De base- en topcoat die er voor moeten zorgen dat het dus net zo lang zit als gellak met een lamp kosten 2,59 per stuk.

Ik kocht 6 leuke kleurtjes, van zomers pastel tot chique grijs, en uiteraard de base- en topcoat.
Van links naar rechts:
10 True love - 24 Indian Summer - 37 Serendipity - 40 Play with my mint - 21 A whisper of spring- 39 Blue bubble di blue
En zeg nou zelf, als blogger word je toch gewoon gelukkig van die leuke namen!


Swatches:
    
    
    
      





Het belooft: '60% better lastingness whitout lamp' en extreme shine.


Extreme shine zeker!!
Als ik de topcoat én basecoat gebruik blijft hij bij mij zeker langer zitten!
van 2 dagen naar ongeveer een week!
Zelfs met werken! ik was helemaal verbaasd!
( Als je alleen de topcoat gebruikt ookal, maar met basecoat net een dagje langer heb ik het gevoel)

Ze dekken helemaal goed in 2 lagen en drogen heel erg snel, dat vind ik echt een must bij nagellak!
Ik kan ze echt aanraden!

Liefs,
Isa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten