maandag 24 augustus 2015

Essence | All about roses eyeshadow palette ♡


In het nieuwe assortiment van Essence zitten de nieuwe all about.. palettes.
Zoals sommigen misschien al hadden gezien in mijn Oberhausen shoplog nam ik bij de Dm het All about roses palette mee.
De rest vond ik ook wel mooi, maar ik heb zoooveel nude achtige palettes dus ik ging alleen voor deze.

Het palette bevat 8 kleuren, 5 shimmery en 3 mat.
Er zitten 2 highliters in, 4 roze/bruin achtige, 1 bruine en een hele mooie paarse berry kleur.


Ik hoorde al veel mensen over de pigementatie, en het klopt, ze zijn super gepigmenteerd!
Je kunt er zonder al te veel moeite een mooie look mee maken en ze blenden ook wel goed.

Het lijkt of de kleuren bijna hetzelfde zijn, maar in het echt is dit minder.

De textuur van de oogschaduw is goed, niet te korrelig en niet te droog.

Ik vind het een prima palette met mooie everyday kleurtjes waar je veel kanten mee op kunt.
All about roses is nummer 03, er zijn er nog een paar meer die ook zeker de moeite waard zijn!
Ze kosten 3,95

Liefs, 
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten