zaterdag 22 augustus 2015

Rimmel | Wake me up wonderfull mascara ♡

                             

Rimmel heeft een nieuwe mascara, en niet zomaar een.
Deze ruikt namelijk naar komkommer!!
Eerst denk je van 'het zal wel' maar it's real! De mascara zou de perfecte start van je dag zijn door de vitaminen erin.

De mascara ziet er vrolijk uit, heel opvallend en fris, net als de geur dus.
Ik maak een artikel over de gewone zwarte versie(001), maar er is ook nog een extra zwarte en een waterproof variant.

De vorm van het borsteltje vind ik niet heel bijzonder, en dat is ook zo, het is namelijk precies hetzelfde borsteltje als van de NYC angel mascara.. hmm die heb ik ook al..
Het is een zandlopervormige borstel met haartjes.

Rimmel beloofd mooie lange en gesepareerde wimpers met een mooie lift.

Mijn mening:
Normaal gesproken heb ik eigenlijk bij bijna alle mascara's het effect wat ik graag wil, bij deze ook, maar verder niets extra eigenlijk.. hij klontert niet, hij separeert, hij geeft wel wat lengte maar niet extreem en de lift merk ik ook niet.
Het grootste voordeel is dat hij naar komkommer ruikt vind ik.


Iets wat ik wel heel fijn vind is dat mijn wimpers zacht blijven!
Ik vind hem over het algemeen wel goed maar ik zou hem niet opnieuw kopen.

Rimmel wake me up wonderful mascara 001 black 13,99 

Liefs,
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten