maandag 17 augustus 2015

Kiko | Intensely Lavish lipstick ♡


Ik wilde al ene hele tijd een lipstick van Kiko proberen, Ik was ongeveer een weekje geleden in de Kiko in Oberhausen en ik kocht er een van een limited collectie rebel romantic, ik vond de kleuren van de normale lijn namelijk niet zo spannend.
kijk snel mee.



Ik ben echt helemaal weg van de kleur! het is een mooie oud-roze kleur die neigt naar bruin.
Het is kleur 02 Pretty Mauve

De lipstick heeft een semi-matte finish, wat ik erg mooi vindt.


Er zaten 6 kleuren lipstick in de collectie en dit is nummer 02 dus.
Verder zaten er ook nog heel veel andere producten bij.



Ik ben op vakantie en ga nog een keer winkelen in Lille, en als het goed is is de collectie nog in de winkels dus ik ga kijken of ik nog wat kan scoren.

http://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/lippen/lippenstift/Intensely-Lavish-Lipstick/p-KC03202011

De lipstick kostte 6,90

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten